Jak se správně detoxikovat bez mobilu

 Jedním z prvních kroků je pořídit si náramkové hodinky. Hodinky nám umožní nechat telefon schovaný v kapse a není nutné ho vytahovat pokaždé, když si chcete zkontrolovat čas. Jedním z dalším takových triků je pořídit si složitý obal, ze kterého se vám nebude chtít mobil pořád vytahovat.
jóga u moře
Dalším krokem je zjistit, jaké aplikace nejčastěji používáte. Pokud čtete noviny, kupte si noviny. Pokud používáte poznámky, dobrým řešením je pořídit si pěkný zápisník s krásnou propiskou, co vám udělá radost pokaždé když jdete psát. Pokud rádi posloucháte muziku, je dobré řešení investovat do malého mp3 přehrávače, nebo prostě vypnout data.
 Vypněte si zvuky a upozornění. Sociální sítě mají ve zvyku nás neustále bombardovat všemi různými notifikacemi, ať už lajk u obrázku nebo zvoneček u chatovacího okénka. Nechejte si pouze vyzvánění přes telefonní číslo a textové zprávy, které většinou mají větší váhu.
Odejděte z chatových skupin a najděte si nového koníčka. Každý odpočíváme jinak a je třeba si najít svou vlastní cestu. Zajděte do knihkupectví, dělejte jógu nebo začněte chodit plavat, tvořte. Jakákoliv nová dovednost vás naplní štěstím.
 Scházejte se s přáteli. Vytažení mobilního telefonu je přinejmenším neslušné a pravděpodobně se můžete cítit trapně. Pokud to dělají vaši přátelé, můžete na tuto skutečnost ironicky poukázat – rozvede to úplně novou konverzaci.
kelímek kávy
Pokud jste svobodný/svobodná, má tento detox další výhodu: můžete snadno začít konverzaci. Je těžké navázat kontakt s druhým člověkem, protože mobilní telefon funguje jako jakýsi štít, stejně tak i sluchátka. Člověk se totiž přirozeně hrbí a vypadá pak nepříjemně.  Zkuste se prostě usmát a začít konverzaci. Překvapí vás to.
 Všechno se to zdá jako malé kroky, nicméně jsou účinné a takhle budete alespoň na „odvykačce“, zároveň se i zbavíte stresu a naučíte se dívat se kolem sebe. Naučte se odpočívat bez sociálních sítí. Je to neuvěřitelné, ale nepotřebujete to.