Nikdy není pozdě začít

V současné době stále více lidí začíná zjišťovat, že hýbat se je zdraví prospěšné, ovšem stále existuje většina, která vyznává sedavý způsob života bez jakékoliv změny. Pokud se chcete zařadit raději do první skupiny, určitě děláte správně. Sportování a pohyb obecně jsou velice prospěšné. Z toho důvodu je vhodné sportovat minimálně třikrát týdně, ale lepší je samozřejmě tento druh aktivity provozovat každý den. A jaký typ pohybu si tedy vybrat? Na to není jednoduché odpovědět, jelikož každý preferuje něco jiného. Možností, ze kterých se ale dá zvolit je opravdu hodně.
běžící černoch
1.      Běhání – klasika nad klasiky. Běhat můžete po parku, na ulici, okolo domu, zkrátka všude. Navíc k tomu nepotřebujete žádné speciální pomůcky. Stačí mít alespoň trochu kvalitní tenisky a lahev s pitím. Nic víc opravdu není potřeba. Běhání však není tak jednoduché, jak by se vám možná mohlo na první pohled jevit. Umět správně běhat je totiž umění. Špatným pohybem si můžete vytvořit nepříjemné svalové nerovnováhy.
2.      Cyklistika – jízda na kole je také velice dobrou sportovní aktivitou, zvláště, chcete-li zhubnout a zlepšit si krevní oběh. Ani v tomto případě nemusíte investovat kdovíjaké peníze, abyste mohli sportovat. Samozřejmě, potřebujete kolo, ale to se dnes dá sehnat prakticky za pakatel. Stačí si občas projít internetové inzeráty. K tomu, abyste si na hodinku párkrát týdně vyjeli někam do přírody nutně nepotřebujete žádnou moderní mašinu s odpruženými koly a lehkých rámem. Stačí mít prostě klasický bicykl.
cyklistka s taškami
3.      Rotoped – domáckou alternativou ke kolu je rotoped. Na rozdíl od bicyklu je možné ho používat 365 dní v týdnu. Můžete na něm jezdit i když venku prší, sněží nebo je silný vítr. Někomu chybí motivace doma sportovat, ale když si nasadíte sluchátka s dobrou muzikou nebo si pustíte v televizi oblíbený pořad, neměl by to být problém.

Ohodnoťte příspěvek