Reklama nebo SEO

Spousta majitelů webových stránek neví, jestli zvolit reklamu či tvorbu obsahu článků, a proto si řekneme specifika obou těchto možností zvýšení návštěvnosti.

Reklama nebo SEO

PPC reklama

Tento typ reklamy je jeden z nejpopulárnějších, protože je velice efektivní a za dobré peníze můžete přilákat opravdu spoustu zákazníků. Vy zaplatíte jen za skutečné kliknutí na reklamu a návštěvu Vašich stránek, což je obrovská výhoda, protože neutratíte jen za pouhé zobrazení reklamy, kdy nemáte žádnou historie, jestli vůbec reklama daného člověka zaujala. Pokud si ji necháte obstarat od zkušené firmy, tak dosáhnete skvělého výsledku a rozhodně zvýšení svých příjmů. Je to díky tomu, že PPC reklama se dá přesně zaměřit na cílovou skupinu.

sezení u počítače

Nejlepší je, když lidé budou na vyhledávací hledat pod určitým klíčovým slovem, pod kterým zároveň Vy budete mít reklamu. To znamená, že člověk může přímo kliknout na Váš web a třeba na něm zakoupit produkt, jenž přímo hledal. Zároveň se dá vývoj reklamy a účinek velice snadno sledovat, protože umožňuje přesné statistiky. Navíc ji můžete mít spuštěnou za velice krátký čas.

SEO

Jestliže se chcete dlouhodobě umisťovat na předních příčkách vyhledávačů, tak je rozhodně zapotřebí mít kvalitní obsah, protože ten je cílem k úspěchu u mnoha webů. Základem je psát originální články, jež budou bez chyb a zároveň zaujmou čtenáře. Ovšem tím to rozhodně nekončí, protože i ten nejlepší článek, který se nedostane mezi lidi je k ničemu. A proto je zapotřebí umisťovat do něj klíčová slova, díky kterým se bude zobrazovat co nejvíce lidem.

nápis seo

To není až zas tak jednoduché, a proto je dobré využít i analýzy klíčových slov, protože bez nich se neobejdeme. Jak vidíte, tak napsat takový článek a dostat jej mezi lidi, aby byl skutečně úspěšný není nic jednoduchého. Proto je tu služba tvorby PR článků, kterou by měla zvážit každá firma, která chce posunout svůj web dále. Článek má nejméně 1 800 znaků, což je tak akorát, aby sdělil vše potřebné a nebyl zase moc příliš dlouhý, přičemž je optimalizovaný i pro mobily.